Härliga Nova!

Körde förbi Kim & Marcus för att ge Nova en ny spargris som jag köpte i måndags på vellingeblomman. Fick köpa en ny då tjuvarna slog sönder hennes när de hade inbrott. Det var en vit porslinsgris med en guldkrona på ena örat som hon fick av mig och Björn i doppresent. Var glad att de fanns kvar på vellingeblomman så här långt senare! Där fanns två ex så jag hade tur! Tyvärr kunde jag inte ge hela innehållet tillbaka..

Kim och Nova var ute i trädgården och mös och Nova skulle klättra lite här och där tills Kim frågade om de skulle bada och hon fick fart in istället! Hon är så härlig - hela familjens lilla gullunge!!






Naaaw! Lite sol i ögonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0