Balkongmys i åskvädret

Sitter på balkongen med en filt på och lyssnar på regnet och det helt underbara åskvädret. Sist det åskade var jag för trött för att vakna ordentligt (04.30 tidigare i veckan..). Men denna gången kan jag sitta i lugn och ro och mysa. Här är lite trångt bara för jag har alla mina krukväxter från lägenheten på SPA ute på balkongen. Björn muttrade nåt om att det såg ut som en djungel här ute.. Men alla växter behöver ordentlig med sol då och då och jag passar på nu när jag är långledig. Fast så klart kom regn och åska istället men det gör inget, blir nog mer sol imorgon igen :) Så härligt med åskmuller, som dånar så man känner tryckvågorna i kroppen. COOLT! Det är vädrets makter det! Fascinerande...



Kommentarer
Postat av: annika

vilken fin ljusboll som hänger från taket. var har du köpt den??

2009-05-22 @ 10:07:12
Postat av: annika

vilken fin ljusboll som hänger från taket. var har du köpt den??

2009-05-22 @ 10:07:46
Postat av: annika

fin ljusboll som hänger från taket! var har du köpt den?

2009-05-22 @ 10:09:20
Postat av: annika

ursäkta om jag verkar tjatig men jag fick meddelande om att inlägget inte gick fram. sorry...

2009-05-22 @ 10:10:44
Postat av: Denise Zahn

Haha! Ingen fara! Ljusbollen köpte jag på Blue House (inne på valen i Trelleborg)förra sommaren/hösten. Kika där, de har kanske tagit in liknande för detta året med!

2009-05-22 @ 10:26:48
Postat av: maria

Oh va mysig din balkong ser ut att va! Mins ka oxå se ut så en dag.

2009-05-22 @ 20:14:00
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0