Tröttis

Nu har jag precis ätit upp en go kycklingsallad och det börjar snurra lite i huvudet.. Vilket betyder att jag snart däckar. Det var ett tufft pass på oasen idag, 1.5 h styrketräning, både rygg nere och uppe, och axlar. Sedan skulle jag ta 30 min cardio men orkade bara 15 min på crosstrainern..

När det gäller mat och träning är det så mycket man ska tänka på och tajma tycker jag och ibland blir det helt fel. Som idag, då åt jag ett stadigt mellanmål och tänkte att jag skulle köra cardio först för det blev lagom tidsmässigt mellan mat och fettförbränningsträning. Sedan tänkte jag ta en proteinare efter det, så jag skulle orka ett styrkepass. Men när jag kom till oasen glömde jag alla mina planer och  rusade till vikterna och lyfte hej vilt..

Vilket betydde att det var alldeles för länge sedan jag åt för att orka styrketräna med maximal effekt. Och när jag väl kom på det efter en timme var det fösent att klämma proteinaren för då hade det inte blivit bra till fettförbränningen. Men det resulterade i att krafterna tog helt slut pga av min matmiss och jag orkade knappt köra någon fettförbränning alls ju. Så kosten är A och O vid träning. Men jag brukar faktiskt sköta mig. För det känns knappt lönt att gå och träna om man ändå inte orkar köra fullt. Idag körde jag fullt fram tills fettförbränningen så jag är ändå nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0