Min All Inclusive diet!

Jag är lite förvirrad. Gick inte ner något alls i vikt trots att jag spenderade 6 dagar i veckan på gymmet, 2 timmar per gång i ungefär 2.5 månader innan semesterresan...sjukt omotiverande.. Och så säger de att när man har All inclusive på semesterresa så brukar man gå upp en del i vikt. Men jag gick NER i vikt under semsterresan istället!?! Helt otroligt. Vägde mig några dagar efter att vi kommit hem och jag hade då tappat nästan 1.5 kg. Jag fattar som sagt ingenting... Så fort försvinner inte muskler i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Du tränar för mycket och äter för lite antagligen. Så när du åt normalt och inte hårdtränade i Egytpen så slappnade din kropp av och släppte loss lite :)

2009-03-27 @ 17:53:40
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men jag åt som en häst när jag tränade faktiskt! MASSOR! Men antagligen har jag övertränat ändå och har faktiskt tagit det lite lugnare sen jag kom hem :)

2009-03-27 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0