Men min dator då??

Men...?! Hur ska jag klara mig utan min dator när jag är i Egypten?? Jag kom på det alldeles nyss att den får ju inte följa med! Och jag som är smått beroendes av mitt Internet.. Ojdå? Hur löser vi det? Ringde bredbandsbolaget och beställde mobilt bredband men de hade inte täckning i Egypten.. men, men då kan jag ha datorn i kolonin hela sommaren åtminstone! Så jag hoppas de har internetcafé i Egypten så jag kan få min dagliga dos Internet på kvällarna.

Jag får leta upp nån restaurang med storbildsTV till Björn där de visar fotboll. Sedan sätta honom där med en öl i handen och smita iväg till internetcafé! Fast det funkar kanske inte att gå ensam blond tjej i Egypten.. har hört att de är lite "jobbiga" där. Vill ju inte behöva färga håret för att riskfritt kunna surfa utomlands direkt, haha! Hmmmm... förslag någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0