Knäppisen på gymmet.. Japp, det är jag...

Hmmm...har kommit på att jag är den där knäppisen som sjunger högt till min MP3 på gymmet och som garvar högt åt TV-programmen när jag kör cardio. Inte nån bra idé att se 2 1/2 Men samtidigt som man håller balansen på ett löpband eller en crosstrainer. Inte när man börjar asgarva samtidigt. Och särskilt inte med min koordination. Idag fick jag ett litet anfall  medans jag gick på bandet med Helena.. men det gick bra och vi var två så då märks det inte så tydligt att man är lite knäpp. Det är mycket värre när man står själv och börjar skratta högt! Men är det roligt så är det!

Och när man kör cardio med bra låtar på MP3´n och blir helt taggad och helt inne i det, så måste man helt enkelt sjunga med när alla favvolåtarna spelas. Det går inte att hejda sig och ibland tänker jag inte ens på det. Tyvärr hör ingen annan vad som spelas men däremot att man sjunger högt och vi vet alla hur hemskt det låter när man sjunger med nåt utan att höra sin egen röst.. Men, men, jag bjuder på det - som mycket annat skit!



Skrattvarning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den serien är bäst :)

2009-03-05 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0