Tvåveckorssingel!

Nu är jag gräsänka i två veckor! Men jag är inte så needy så det e lungt! Jag är alltid så fullbokad så tiden flyger iväg, och dessutom kan jag träna lite längre pass när ingen väntar på mig hemma. Ibland är det skönt att ha en tidspaus - när man inte behöver anpassa sin tid efter någon annan än sig själv. Men det är lite ensamt på helgen när man är van vid att ha nån vid sin sida..katterna ger liksom inte samma närhet.. tur att jag är inbokad hela lördagen då med något otroligt spännande!
 
Och när Björn kommer hem är det midsommar! Då ska vi ett helt gäng till Alex hus och fira att det är sommarens höjdpunkt och alla dagar från och med då går mot höst och mörker.. Vad deprimerande egentligen. Börjar undra varför vi firar midsommar överhuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0