Prinsessan!

Igår passade jag och Björn lilla Nova! Hon gol i högan sky när mamma och pappa gick sen vande hon sig snabbt vid sina nya tillfälliga föräldrar! Hon var helt överförtjust i katterna men de däremot höll sig undan  då de inte kunde förstå vad de var för en konstig minimänniska som sprang efter dem hela tiden. Då blev Nova frustrerad och gnällde när hon inte kunde trycka sig in under sängen och få tag på kisarna. Så vi gick ner till stan istället!  När vi satt Nova i vagnen skulle jag ta tag i styret och börja köra, då knuffar Björn mer eller mindre bort mig och tar vagnen och börjar gå.. Jaha..okej...? du får köra då..

När vi var i parken och skulle mata ankorna så kom ett helt gäng måsar och anföll oss, det var nästan så det var läskigt. Sen kom vi på knepet - måsar är fegare än ankor! Så Björn fick stå och väsa och flaxa som en fågelskrämma medans Nova och jag matade ankorna! Funkade faktiskt rätt bra! Sedan gick vi till lekplatsen och hade kul! Så nu tror alla att jag och Björn fått barn och kliar sig i huvudet och undrar hur det missat att jag varit gravid, haha! Jag lovar - det är inget nån kommer att missa - lär bli stor som ett hus!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0