Istället för väckarklocka!

Min stackars Björn har inhalerat en katt-tunga! Japp! Hur man nu kan lyckas med det??
Fast jag har svaret till den frågan. Björn låg och sov väldigt gott i sängen och sov för ovanligheternas skull med munnen stängd. Dessutom var han täppt i ena näsborren och hade således bara en enda näsborre som skötte lufttillförseln. Sen har vi en liten ligist vid namn Topsen som har fått en ovana att hoppa upp och försöka slicka oss på näsan på morgonen när hon tycker det är dags att vakna. Mindre skönt och en smula äckligt, jag vet..

Denna morgon skulle Topsen såklart väcka Björn med samma behandling och hoppade upp på Björns bröst. Samtidigt som Björn tar ett djupt andetag så tar sig Topsen en slick under näsan denna gång, varvid Björn suger in en halvblöt och sliskig tunga i näsborren och vaknar på ett mycket bryskt och otrevligt sätt! HAHAHAHA... jag dööör!

HMMMMMM..... Jag vet inte riktigt vem det är mest synd om; Björn som fick en katt-tunga i näsa eller den stackars katten som fastnade i Björns näsa...




Men de tycker om varandra!!
(En sovandes Tops i Björns knä)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror nog att det är mest synd om katten. Tänk att bli tvingad att slicka någon i näsan. Kan inte vara en skön känsla.

2009-06-04 @ 07:10:05
URL: http://grodyngel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0