Sista biten

Nu har jag bara drygt 2 timmar kvar av 16. Än så länghe har det gått ganska smärtfritt då jag har en tendens att bli åksjuk och därför sova bort mestadels av tiden. Inatt var det gannska skumpigt men trveligt på ett spännande sätt. Dert var himla varmt i den lilla kupén så vi sov med fönstret öppet vilket gjporde ljudvolymen en aning hög men med öronproppar på så var det inga problem!

Känner mig lite kräkfärdig nu framför datorn så jag tror jag avslutar här och återgår till min skönhetssömn.. Har precis varit på dass oph fixat till håret. Har hängty halvvägs ut i gången när jag sov så alla som gått förbi till toan och bistron har stött in i mig och fxiat en mycket ofördelaktig frissa haha!

Och vilken  cirkusvagn sen..full av ungar och "hungar", vi har bara 4 rader i vår lilla kupé och här är 4 (!) hundar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0