Nu e jag snart på väg!!!

Nu är det bara 1 timme kvar tills jag är på väg till Östersund för ett par kuliga dagar med goa vänner och förhoppningsvis en massa vandrande i superhärlig  natur! Ska bli såååå kul! Först ut är nattåg till Stockholm. Eftersom  vädret är lite ostabilt så vart det lite svårt att packa men jag tror jag har med en bra variation av kläder och i värsta fall får jag väl handtvätta det jag har!  Har gjort en packlista som jag hoppas täcker alla behov.. Har jag glömt nåt???

Tält
Sovsäck,
Liggunderlag
Filt
Tältlampa
Necessär
Plåster
Blandade kläder
Bikini
Handduk x2
Flipflops
Keps
Regnkläder
Vandreskor x2
Termos
Lite mat
vattenflaska
Videomixgodis
MyggA
Myggpinnar
Myggspiraler
Kamera såklart!
Min nya iPod såklart!
Dator såklart med mobilt bredband!!

Stormkök kommer jag att låna i Östersund.


Hoppas uppleva en massa kul saker under min vecka i Jämtland. Bland annat ska jag tåga vidare mot Åre och bestiga denna lilla  sötnos:
Det sägs vara snö där uppe nu! Ska ta reda på om det stämmer.








Kommentarer
Postat av: annika

Have fun. ENJOY.

2009-07-28 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0