Nattliv

Igår blidde de litta fel, som man säger på urskånska! Vid 19.30 tänkte jag vila ögonen en kvart då jag var sleten efter att ha fått gå upp i ottan samma morgon. Björn låg bredvid och lyssnade på P3 dokumentär på sin iPod. Somnade in som en nyfödd men när jag vaknade till nästa gång var det beckmörkt i lägenheten och en aning kallt då balkongdörren lämnats öppen. Klockan var 01.15. Suck..

Snacka om att bli snuvad på en hel kväll!! Först var jag jäkligt förvirrad och tänkte om jag kunde vara så vimsig att jag glömt att jag hade gått och lagt mig.. men jag sökte mig själv och insåg att det obekväma visst var min behå som satt på trekvart och sen fick jag pilla lite på Björn bredvid och insåg att han också låg me alla kläder på.  Såja älskling - dax att vakna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0