Kurs 2 - Internationell stabstjänst

Tanken var ju att jag skulle åka hem efter en vecka i Revinge men så fick jag nys om att det gick en kurs till med inriktning stabstjänst placerad i Falsterbo. Eftersom jag hade semester och levde på första veckans rus så tänkte jag "vad fan! Jag kan lika bra gå en vecka till".

Tyvärr  var denna vecka inte alls praktiskt utan mer eller mindre belägen i lektionssal hela vecka. Detta var en smula frustrerande dels med tanke på vädret och dels för att det inte alls är "mig" att bara bli matad med teori så där från morgon till kväll. 

Men jag lärde mig en hel del ändå såklart och fick en del förslag på alternativa vägar till mission och några nya kontakter som kan vara bra att ha. Under vår teorivecka  hade vi dock lite tid över till härlig strandvistelse vid nåt tillfälle, vilket var helskönt med tanke på högsommarvädret. Några goa vänner från kurs 1 blev ännu bättre vänner och jag är himla glad att ha träffat dem!



Fys med Edlund ;)



Strandmys



Alltid kul i gott sällskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisssses vad Snygg du är ;)

2009-07-16 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0