Förvärvsarbete - NEJ TACK!

USCH!!! Idag var första jobbedán efter en månads ledighet.. Jag hade glömt hur jobbigt det är att jobba. Eller så har jag hunnit bli jäkligt lat för det var ingen direkt belastning  på jobb idag! Fast anledningen till att det känns jobbigt är nog att jag inte fått mer än 2 veckors ordentlig semester pga kurserna jag gick på i början av sommaren. Och att jag på de två veckorna jag var hemma inte gjorde något speciellt. Åkte ingenstans särskilt mer än över dagen, och då känns det inte som semester.. :( 

Inser nu att jag låter jäkligt negativ och grinig och det är nog för att jag i skrivande stund är just det. Och jäkligt trött! Hade jag varit hungrig med hade det varit riktigt illa! Typ stormen Gudrun eller nåt.. Ah! Lika bra att gå till sängs och nanna med min lilla älskling...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0