Min födelsedag!

Det blidde ingen kise... men en mysig födelsedag i alla fall! Väckte Björn klockan 7 och frågade efter min present men han hade inte köpt nån än. Sen träffades vi i stan efter att jag stängt på jobb. Björn var och handlade födelsedagspresent i sista stund...men de hade inte det han hade tänkt sig, så det blev inget. Men vi gick och åt på A9 och hade det mysigt där! Jag tog kycklingburgaren med klyftpotatis - MUMS!!

Men när vi kom hem fick jag en liten present - doftolja till badkaret! Och medans Björn tappade upp vattnet så fick jag ryggmassage på sängen. Det var jätteskönt! En hel kvart!! Jag som försökt och försökt få honom att massera mig mer än 2 min flera gånger!! Och han kunde faktiskt! Sedan spenderade  vi en lång stund i badet tills vi var så varma att det pulserade i tinningarna. Så det blev en upplevelsepresent istället - och en jättemysig sådan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0