Synd om mig..snörvel...

Jag är förkyld...det känns som om nån petar med en fjäder i näsan på mig hela tiden. Det är faktiskt lite irriterande. Och eftersom alla är sjuka i den hemska influnsean på jobb så bestämde jag mig för att hoppa träningen idag. Vill inte ligga i feber och värk i kroppen en hel vecka som alla andra fått göra. Men det irriterar mig för jag verkligen ÄLSKAR att träna. Ser fram emot det hela dagen när jag jobbar och efteråt är det så skönt i hela kroppen. Även om jag blir totalt utslagen ca två timmar efter att jag kommit hem! Sen så är där så himla trevliga människor på Oasen med så man känner sig verkligen hemma där.

Så förutom när jag är dödsförkyld så går träningen bra. Dessutom så sköter jag och följer min Kost & träningsplan noga. Har inte märkt nåt på vikten än, mer än att jag har gått upp ännu mer.. :(  Men samtidigt känner jag en lite förändring i kroppen. Förhoppningsvis har det blivit lite omfördelning av fett vs muskler och lite uppstramning här och där. Hoppas att min kropp kan börja bränna lite lagrat fett med så jag inte bara blir större och större - dvs bygger muskler under allt fett. Ska göra en ny kroppsmätning i slutet på januari då jag får svart på vitt vad som hänt i kroppen sedan sist. Kan knappt vänta! Men ju längre jag väntar desstu bättre blir resultaten får jag hoppas.

Är jag fortfarande förkyld nästa vecka så ska jag bara träna på bandet, så håller jag fortfarande igång men undviker att ta ut mig eller utlösa den jäkla influensan. Eftersom jag ständigt är utsatt för bakterier så gissar jag på att min förkylningen är "min reaktion" på influnsan. Precis som när det går maginfluensa på jobb så blir man sällan sjuk men man kan bli småförkyld och vara orolig i magen istället. Mysigt jobb jag har. Riktigt bra för hälsan känner jag. Undrar hur ofta man är helt frisk egentligen från allt, för när jag tänker efter så är man mer eller mindre förkyld alltid när man jobbar. Hmmmm...



Lite att träna på...

Kommentarer
Postat av: Christian

Läste texten och tänkt eskriva en kommentar sen kom jag ner till bilden och allt försvann...vilken bild...Krya på dig så hoppas jag att vi se på gymet snart igen...:)

2009-01-18 @ 00:34:55
URL: http://www.christiansvensson.blogspot.com
Postat av: Denise

Hmmm...Jag bilden ser lite rolig ut. Jag har faktiskt kläder på, hihi, även om det inte ser ut så!!

2009-01-18 @ 10:46:29
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e vrålsnygg :)

2009-01-18 @ 12:10:18
Postat av: Denise

E jag?? Oj...tack!

2009-01-18 @ 17:59:34
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0