Pre jobbdag!

Ja det blev inte så mycket vettigt av denna dagen heller. Tog en kort promenad med Björn i eftermiddags sedan stekte jag pannkakor. Tydligen slipper man inte hushållssysslorna längre...

Jag och Björn gick till den nya kosttillskottsaffären KOMiFORM som ligger i källaren på Forex. De hade en del grejor och man kan beställa det man vill ha från deras leverantörer om de inte har något inne. Träffade Jonas som är en av ägarna och han var jättetrevlig. Skitstor men jättetrevlig. De hade mycket bättre priser på dalblads proteinpulver än vad oasen eller gymgrosisten har så jag vet var jag ska handla nästa gång!



Sedan har jag faktiskt varit en riktig slöis och legat i sängen och tittat på serier och film på min lilla dator i snart 4 timmar.. Såg ett dubbelavsnitt av Legend of the seeker, sedan såg jag Twilight igen... - min favorittonårsfilm!! Nu ska jag avancera och gå ut i soffan och se vad där finns på TV istället. Läste faktiskt igår i Aftonbladet, tror jag, att det var en riktig varningsklocka i förhållandet om man tog laptopen med sig in i sängkammaren... Ooooops!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0