Nyårsafton 08/09!

Årets sista dag firades med god mat och dryck hemma hos igår! Det var ett glatt och blandat gäng som träffades och hade trevligt! På menyn hade vi fyllda tortillawraps, italienskt delikatessfat, frusen cheesecake och korv med bröd, också snacks och godis såklart! Tror ingen hann gå hungrig mellan varven... Vid tolv gick vi ut och beundrade de fina fyrverkerierna som lyste upp himlen och fortsatte sedan firandet där inne.

Vid tretiden beslöt sig de sista gästerna för att dra vidare till en efterfest några hundra meter från vårt. Jag och Björn stannade och röjde - inte skoj att ha ALLT kvar till morgonen när man vaknar lite trött och bakis dagen efter. Men det är helt otroligt att 14 pers kan svina  ner så mycket!! Och inte tala om all sprit som gått åt! Tre kassar med glasflaskor, en med ölburkar och ytterligare en med PET-flaskor! Wow! Ett bra bevis på en bra fest!

Men allt tömdes, sorterades och torkades rent och en halvtimme senare (Jag och Björn är rutinerade när det gäller fyllestädning!) så anslöt vi till efterfesten. Jag tror inte att någon av oss som var där vill kommentera den över huvudtaget så därför gör jag inte det heller...  Men klockan 06.00 så slöt jag och Björn ögonen och sov sedan läääänge!

Tack mina vänner för en mycket trevlig och minnesvärd Nyårsafton! Tack vare er så måste vi tapetsera om i vardagsrummet - men det var det värt!!   :)



Några bilder från kvällen här nedan (en har jag snott!). Klicka på dem för att se större bild. Min vän Linda har lite fler och bättre bilder på sin sida; http://lindasdagar.blogg.se/ . Också har jag en fråga till Mat-Tinas Sebbe; vad F*N har du runt halsen?!? Är inte det MIN??

                       


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA han hittade den i hallen sa han!!



btw, det är ju inte VÅRT fel att ni behöver tapetsera om i vardagsrummet juh...hehe

2009-01-02 @ 09:25:48
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Denise

Jo jo...man ska alltid skylla på andra :)

Utan fest - ingen full Björn - ingen stearin på väggen!!

2009-01-02 @ 14:17:27
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Sebastian

:)

Jag fick den av någon i hallen, TROR det var Mange eller Björn som hittade halsduken och gav den till mig. Liiiite osäker. SKÖN va den iaf! :)

2009-01-04 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0