Need SALT!!!

Har spenderat även denna dagen i sängen med min dator, mina kisar och en massa sömn. Tack vare min nya vän Ibumetin så har febern hållt sig borta under dagen och det har kännts bättre i kroppen. Men de säger ju att febern är bra och till för att få bort infektionen så därför har jag inte tagit nån mer tabletter och febern och värken är tillbaka. Men kan jag uthärda så försvinner den snabbare då feber är kroppens sätt att bekämpa viruset. Virus dör när det är för varmt. Men det var skönt med några feberfria timmar iaf även om jag sov mestadels av tiden.

Har faktiskt även tagit en promenad innan febern började härja igen. Kände ett enormt saltbehov och byltade på mig kläder och gick ner till valen innan de stängde - SKITSNYGG, måste skrämt ihjäl alla som såg mig - och handlade en massa smaksatt vatten och en påse djungelvrål som  jag krängde direkt, SAAALT JAAAA!  Emot alla principer då jag antagligen behöver vätska istället och inte salt även om det verkade så. Det var riktigt skönt med frisk luft och nu ska jag vara duktig och dricka allt mitt vatten för att kompensera allt salmiakintag. Min duktiga kosthållning gick i varje fall åt helvete men jag fick mitt "salt". Inte mycket hade kunnat stoppa mig där inte!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre snart snygging!

2009-01-19 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0