Jävla Tant!

Är lite arg på tanten som bor nedanför mig. Det har nu hänt vid tre olika tillfällen att jag har gått ner med min tvätt för att tvätta (såklart) på min, av mig, bokade tvättid. När jag har kommit ner så har jag varit struken från listan (mitt namn har klart och tydligt synts igenom) och över det är det skrivet ett nytt namn - kärringen i min trappa... Igår hände det igen och jag blev vansinnig och ringde på. Madamen kan inte många ord svenska så det var tur att hennes vuxna dotter var hemma som kunde tolka. Hon spelade oskyldig och menade på att mitt namn inte stod där när hon skrev upp sig... Men vad är odsen att någon annan har suddat ut mitt namn för att sedan samma person varenda gång ska ha tagit min "lediga" plats vid TRE olika tillfällen!

Dessutom försa hon sig.. hon sa: " nästa gång, skriv på båda". Därmed blev hon sig skyldig utan tvivel i mina ögon. Ska förklara:

Man kan tvätta från 13.30-22 och det är två rutor man skriver i för att boka dessa tider. Jag hade skrivit i endast en - den sista med anteckningen "från 16.30". För jag jobbar ju dagtid så vill nån  nyttja tiden innan, mellan 13.30-16.30 så är det fine. Alltså, har hon sett att jag var uppskriven! JÄVLA KÄRRING!! Igår ville jag slå henne på käften trots att hon är gammal men nu har jag lugnat mig lite. Jag funderar dock skarpt på att epoxylimma hennes dörrlås - nyckellåset då, så att hon och gubben inte kommer in när de har varit ute och handlat. Är det för elakt??






Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Vilken kärring! Jag hade gått ner och ändrat maskinen till 120 grader nästa gång hon tvättar så kan hon stå där med för små kläder!

2009-01-13 @ 23:16:03
Postat av: Thosse

Vilöken irriterande människa!! O inte nog med varför måste pensinärer tvätta på kvällarna?? Har de så mkt att göra på dagarna??!!!



Ett tips - använd bläckpenna nästa gång du skriver dit namn...det kan hon ju försöka sudda ut =)

2009-01-14 @ 09:59:45
Postat av: Denise

Ja precis! Kärringens dotter sa "varför skulle de ta din tid, de är pensionärer och kan tvätta när som" Tydligen inte!! Har nu fyllt i nästa tvättid med bläck!Ha! Tyvärr kommer jag inte in i tvättrummet så jag kan inte sabotera hennes tvätt.. annars var det en bra idé!

2009-01-14 @ 14:22:28
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Christian

Du ska fortsätta att jävlas med henne ringa på dörren var gång du går förbi, hälla zink i låset och spärra hennes konton spela hög musik nattetid och se till att hennes liv blir ett rent helvete!! Återkommer med fler tips i veckan!! Säg till om du vill att jag ska arrangera något som int ehar koppling till dig!!

2009-01-14 @ 20:20:24
URL: http://www.christiansvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0