Freakshow!

Ibland så är jag rätt slarvig med att ha alla min kläder på, rätt ofta om jag ska vara ärlig.. I mitt hem så vill jag dessutom kunna gå utan kläder om jag nu önskar det. Särskilt på morgnarna innan man fått kläder på eller efter man duschat och torkat ordentligt.. eller på kvällen när man tagit av dagens kläder men BARA ska än det ena och än det andra innan man verkligen kommer i säng. Och kläder är faktiskt ganska obekväma - skaver och har sig!

Men nu är det så att vi ser rakt in till våra grannar på andra sidan gatan - med ljuset tänt och mörkt ute (och nu är det mörkt ganska många timmar om dygnet) så ser man verkligen allt!! Så nu har det gått upp för mig att det faktiskt måste vara samma sak för dem. Att de ser allt hos oss med. Särskilt när vi har fönster på hela söderväggen som går lååångt ner. Och de sitter ALLTID i sitt vardagsrum och tittar på TV, eller tittar på mig då, har jag förstått.

Frågan är nu om jag ska skita i det och bete mig precis som en Denise brukar göra. Eller om jag ska vara en ordentlig människa och se till att ha kläderna på för att inte vara den där galna nakna grannen mittemot??  (Kan inte låta bli att tänka på Vänner-avsnittet med deras nakna granne ju...)



Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Så länge du inte ser att det blixtrar till, så kan du nog vara ganska lugn... tror inte dom far illa av det. Man kanske skulle börja ta sena kvällspromenader...?!

2009-01-25 @ 23:32:26
Postat av: Helena

Jag hade fortsatt :) Jag gör likadant här hemma hehe

2009-01-27 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0