Big Bowl!

Igår var vi och bowlade i malmö, jag, Björn, Magnus, Rasmus, Linda & Sebbe. Det var söta Linda som hade en fribiljett och bjöd oss på en timmes bowling! Det var ganska folktomt då vi bowlade tidigt så vi behövde inte trängas med så mycket folk och kunde bre oss ordentligt! Själva bowlandet gick inte så bra för min del men skoj hade vi!

Stackars Linda gjorde misstaget att få ut foten på banan och gjorde sedan en riktig "vädermulla", dvs ett riktigt nasty fall och låg sedan där en stund! Som Sebbe senare sa; "Alla satt stilla och stirrade på Linda där hon låg tills Denise reste sig och hjälpte henne upp. Därefter stirrade alla på mig (Sebbe) och undrade varför inte jag hade rest mig och hjälpt henne." Måste varit chocken tror jag! Alla stelnade till och bara stirrade tills vi såg att Linda skarattade med hela ansiktet!!

I vilket fall som helst (hihi!) så har jag smakat den goaste groggen någonsin! Den serverades på Big Bowl och var någon hemmagjord variant som hette Sandra´s Christmas. Den innehöll Bacardi rass, sprite, färsk lime och en sorts sprit till som började på M... har aldrig hört det innan. Jag brydde mig inte heller om att memorisera det då Björn fotade av innehållslistan. Men idag så såg jag att bilden blev suddig och det går verkligen inte att tyda vad det står...snyft! Den som var så go!

Efter bowlingen gick vi till restaurang El Patio och åt en god middag!  Det var en jättemysig restaurang med god mat: http://www.el-patio.se/








Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mmmm El patio där har jag också ätit! Gott och mysigt!

2009-01-07 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0