Seriöst myspass!

Så är allt tillbaka till det normala igen! Nästan i alla fall. Det blev lite mjukträning idag på gymmet men det kvittade för jag var nöjd bara jag fick träna. Var inte så hungrig före träningen men att träna utan mat i kroppen är helt meningslöst så jag gjorde husrannsakan i kylskåpet och tog det som fanns. Det blev en färdigstekt pannbiff och en advokado. Inte mycket men tillräckligt för en mjukträning. Körde axlar idag med hantlar, bara tre olika övningar men 6-7 set av varje. Körde låga vikter endast 75 % och fler repetitioner istället.

Så undvek jag att ta ut mig helt genom att träna lite mer uthållighet, och då blir jag förhoppningsvis inte dålig igen.. Men det bränner som fan iaf och utan att göra "skadat ont" så det är kanske så här jag ska träna axlarna i fortsättningen då jag har bry med den ena sidan efter vanlig axelträning. Efter mitt myspass på gymmet blev det en halv kycklingsallad framför TV´n! Mums!

Nu har jag försökt sysselsätta mig med olika saker och hålla ögonen öppna sen klockan nio. Nu ger jag upp (har varit uppe före Gud idag..) och kastar mig i bingen. Sov gott! För det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0