Vilodag - pyttsan!

Hmmm.. satt och tänkte igenom min träningsvecka och undrade varför jag är så trött i benen.. Kom på att jag faktiskt missat en vilodag denna vecka.. Innan vilade jag minst både fredagar och lördagar men nu har jag nya träningsrutiner och en hel del fettförbränning på listan så det blev lite tokigt denna vecka tydligen.

På något sätt är det en drog att gå till gymmet. Tränar man över en viss mängd i veckan så är det precis som kroppen vänjer sig vid det och man MÅSTE ha sin dagliga dos träning. Är nog inne i en sådan period nu. Känner mig rastlös och som om jag ska börja klättra på väggarna om jag inte får träna. Men samtidigt behöver jag vilodagarna.. måste erkänna att det känns i kroppen att jag inte fått nån denna vecka. Ska ha föräldramöte på jobb tisdagkväll fram till 19,00. Kanske en bra dag att skippa träningen på?

Har köpt nya fräcka träningsbyxor som jag invigt denna vecka - de är jättesköna! De höll på att bli en dyr historia pga ett missförstånd på gymmet men det löste sig och jag kunde nöjt gå därifrån med mina nya fina City Camobyxor från Better Bodies!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0