En otränad tisdag

Ojdå! Tisdagens inlägg blev aldrig publicerat igår så jag provar igen. Onsdagens kommer ikväll! Här är det:

Idag har jag inte tränat :(
Det känns så skumt...som om jag har glömt nåt.. är lite rastlös och känner mig småstressad fast det inte finns nåt att vara stressig över just nu.. Skumt. Men det är en välbehövlig vila för kroppen så det är bara att gilla läget. Men det var tur jag hade förhinder ikväll (föräldramöte på jobb) annars hade jag nog smugit iväg till gymmet i alla fall och smygtränat lite grann! Men utan att berätta något för mig själv ;)

Ojdå... inser nu att jag är lite beroende tydligen.. Men det är ett nyttigt beroende åtminstone..
Hittade lite gamla bilder och kom ihåg varför jag började träna över huvud taget en gång för länge sedan.. laddar upp dem imorgon så ni kan få er ett gott skratt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0