Fredags-Slik!

Då var det fredag idag. Det tycker jag är trevligt, särskilt när jag slutar tidigt!! Lovade Selma i morse när jag steg upp klockan fem att idag skulle vi vila en stund på sängen UTAN att bli törda av telefonen så det ska vi prova alldeles strax! Har varit en runda i stan då Björn skulle köpa sitt PS3. Killen i kassan på Gamestore var totalt dum i huvudet så jag flippade ut och blev arg och la mig i. Sen fick jag gå ut för att lugna ner mig. Det var ingen big deal men är man dum i huvudet ska man kanske inte stå bakom disken och sälja saker till kunder. Hmmm...undrar om jag har PMS??Själv handlade jag lite sprit och magsjuketabletter till resan på apoteket istället. Idag är det ju exakt en vecka tills vi landar i Egypten för en skön, varm och mysig vecka!

Igår på gymmet blev det bröst och mage- det var ett kul pass och allt kändes bra! Kom dit lite senare och då var det inte så mycket folk. I tisdags var det ju helt sjukt - ALLT var upptaget!! Jag hade ju ingen bil igår så jag passade på att ta cardion på vägen dit genom att spring till oasen, och det var rätt skönt - uppvärmd och klar när man kom dit. Tänkte även jogga hem men Helena erbjöd mig skjuts och då vädret var som det var, så var jag inte särskilt svårövertalad..

Vi stannade till på videomix för att Helena skulle köpa med "Slik" till sina danska arbetskolleger. Det kändes väldigt ironiskt, där stod vi fortfarande svettiga från gympasset och med träningskläder på och köpte godis för typ 200 spänn! När vi kom till kassan kände vi oss tvungna att berätta för kassören att "det är faktiskt inte till oss"... Hon flinade mest. Den hade hon nog inte hört förut...




Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi... Det blev uppskattat som bara den :)

2009-02-27 @ 19:58:56
Postat av: Denise

Och jag har smaskat lite i Björns påse nyss.. hihi!han märker nog inte om det saknas en bit eller två!

2009-02-27 @ 22:46:27
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0