SOL!!

Idag har det varit världens mysigaste vinterväder!! Var hemma vid tre och tog på mig varma kläder och satt på balkongen med min dator och mina två små monster en timme. Sååå härligt!! Längtar till våren! Men sen var jag tvungen att sova en timme innan träningen vilket nog är anledningen till att jag sitter vaken såhär 4 timmar innan jag ska upp igen och åka snowboard på Vallåsen.. har haft en givande kväll!

Först träning till åtta sedan åkte jag ut till Junior i Snarringe och tittade på hans fru Rebeccas urcoola tauering. MÅSTE ha en sådan!!! Sedan blev det A9! Fullt med folk och liveband - hur trevligt som helst. Men nu är det i alla fall dags att gå och nanna!! Ny dag imorgon!






Det är en katt!! Även om det inte syns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0