Före, efter och aktuellt!

Nu har jag rotat igenom alla 100-tals mappar med gamla foton och hittat gamla hemska och gamla inte så hemska. Tänkte visa dem i tre etapper, först ut är foton som jag tycker är hemskt pinsamma men jag sa ju att jag skulle bjuda på ett skratt!


Här är TJOCK-fotona från 2003-2005 när jag inte tränade och åt godis och chips, pommes och bea-sås hela veckan..USCH 

         
                                                             



                     Sedan kommer SMAL-fotona från 2006-2007 
 
              
                                              



Sist ut är MELLAN-fotona från 2008 fram till nu - en mellanvariant av mina båda extremstorlekar! Sund men mjuk och go haha! Kanske lite FÖR mjuk och go men tränad iaf!! Lagom är väl bäst antar jag.

         


Rätt kul att se va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är Het :) hihi

2009-02-12 @ 19:53:27
Postat av: maria

Ja, lite skillnad var där ju. Tror jag missa din "tjockis"-period. Nu är du fin som där iaf!:)



Ha det bra!

2009-02-12 @ 19:55:16
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Denise

Naw.. tack Maria!

Och jag hoppas het gäller för NU ;)

2009-02-13 @ 17:12:31
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: sara

hej pärlan. Jag skulle inte kalla de översta bilderna för tjockisbilder. Om du inte var nöjd med dig själv gjorde du rätt som gjorde ngt åt det men tjock var du inte. för övrigt är du snygg som du är. lite manisk med ditt äta träna program, glöm inte att leva också. ha det..

2009-02-13 @ 23:03:17
Postat av: Denise

Jo fast för mig var jag tjock. Knubbig är ett annat ord.. och ja, allt är relativt..

Men visst lever jag nu fast jag tränar som sören och äter noga uttänkta måltider, syndar också och har mina ätardagar med både pizza och chips. Men vill man något så får man jobba på det. Inget kommer gratis..

2009-02-14 @ 01:09:28
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0