Gissa middagen!

Gissa vad det blev för mat efter träningen idag?? Helt rätt!! Kycklingsallad idag igen... Sorgligt..riktigt sorgligt, men imorgon ska jag anstränga mig och försöka laga nåt. Men först ska jag träna!

Idag blev det bara fettförbränning på gymmet. Bäst så för idag har jag slarvat med maten. Jobbade vid datorn så jag missade frukosten och till lunch blev det bara en proteindrink med halv banan och en näve havregryn. Mellanmålet bestod av två pannakakor och sedan en timme på gymmet på det. En kass dag med andra ord men det var riktigt gott med kycklingsallad efteråt trots att det blev 4-5 gången denna vecka. Jag har kommit fram till att jag utan tvekan är en periodare!





Och idag är det fredag!! Det betyder COCA COLA LIGHT!!! Jaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0