Dun VS Polyester

Nu är jag så trött så ögonen går i kors.. tror jag ligger inne med lite virus i kroppen. Blodsockret är upp och ner och träningen går segt och jag är trött som F*A*N. Och nyser lite hit och dit! Jäkla ungar på jobb, man får aldrig vara frisk..

Men inatt är det min tur att ha den bra kudden! Jag och Björn köpte vars två dunkuddar från IKEA för ett halvår sedan men de var så stora och plattar till sig så konstigt att vi fick ont i nacken båda två, så nu har vi gett bort två till farsan som utfyllnad. Han behövde fylla upp sin säng så det är intee meningen att han ska sova på dem.

Så var vi på Ica Maxi i helgen jag och Björn och hittade en ny kudde. För att inte göra samma misstag som innan med att köpa massor av nåt som sen inte var så bra så köpte vi endast 1 st kudde för att testa. Och det visade sig att den var skitgo att sova på! Så nu är det slagsmål om den ursköna kudden. Men för att inte bli ovänner så turas vi om och tar varannan natt tills vi får tummarna loss och åker och köper en till. Och inatt är det min tur så jag ska faktiskt genast krypa ner i sängen och sova gott på MIN kudde! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nanna kudde med dig vore en dröm..... hihi ;)

2009-02-25 @ 23:59:57
Postat av: anna

vad avundsjuk jag bli. vilken kudde var det ni köpte? Jag behöver också ny kudde. Sov gott..

2009-02-26 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0