Underbara Smultron!

Mitt årsvikariat i förskoleklassen har nu övergått till en fast tjänst inom skolan vilket betyder att jag inte kommer tillbaka till förskolan nåt mer. Kommer att sakna smultrongården och mina gamla alldeles underbara arbetskolleger. Men det känns bra då det var detta jag studerade till och har velat göra nu ett tag. Dock har jag förlorat min processledartjänst iom övergången till annan verksamhet vilket är synd då det var en ganska givande, utmanande och lärorik tjänst. Dock är det superskönt att faktiskt vara helt ledig när man kör hem från jobb. Det var jag aldrig innan kändes det som. Men jag har säkerligen fler utmaningar framför mig om jag känner mig själv rätt!

Så nu en dag utanför vårt klassrum stod plötsligt hela smultrongården med alla barn och sjöng för mig och lämnade ett avskedspaket. Ett jättefint pärlhalsband från SNÖ of Sweden. Vad ska man säga?? Underbara Smultron!! *LER*





Kommentarer
Postat av: Helena P

Stort Grattis till din fasta tjänst! Kram

2009-12-20 @ 08:30:34
Postat av: Denise

Tack Helena!

2009-12-20 @ 22:41:41
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0