Tillägnat Björn

Björn har gnällt över att jag är så egocentrisk i mitt bloggskrivande och bara skriver om mig själv hela tiden, jag, jag, jag och vad jag gör och inte nämner honom särskilt ofta. Så därför tänkte jag dedikera ett helt avsnitt till Björn så at han inte känner sig utanför i MIN blogg.

Det här är Björn (se bilden nedan). Min sambo. Han blir 27 år några dagar efter jul och är snart färdig polis. Björn gillar kexchoklad, köra fort på motorcykel, tala om för Denise hur hon ska göra och massvis med ketchup till all lagad mat. Björns favoritnöje är att sitta uppe sent på kvällarna och spela sitt PS3 tillsammans med andra PS3 nördar. Björn gillar även att spela fotboll och spenderar helgerna och några vardagskvällar till den konditionsgivande sport under sommarhalvåret när han inte är skadad. Men när det är vinter och dåligt väder så är det PS3 som gäller och förståelsen för sportsliga aktiviteter är som bortblåst.

Björns starka sidor är att han tar ansvar för sig själv och sitt liv, har humor, är social, trevlig och snygg. Björns svaga sidor är det gräsliga humöret, brist på förståelse för sin sambo och mer egocentriska självbild. Björn har även två stycken barn (katter) tillsammans med Denise, som i övrigt är den som sköter barnuppfostran. Björn är dock bra på att skälla på katterna vilket är bra. Särkilt lång stund efter att de gjort nåt fel så att de verkligen förstår innebörden av sitt handlande. Dock är han inte långsint utan allt är bra och som vanligt ganska snabbt igen. Björn är också ganska smart och duktig men det ska poängteras att Denise faktiskt är ännu bättre, vilket gissningsvis ger en hyffsat samhällsbidragande avkomma  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0