Tight sa pepparkakan..

Årets sexigaste bild på mig finns just nu i min mobil! Det har dragit ihop sig mot jullov i skolan och igår firade vi med julfest. Vi hade bestämt oss för att gå luciatåg för barnen som inledning. Thea var Lucia och Lisa var tomte och jag skulle vara pepparkaksgubbe.

Thea skulle fixa en dräkt till mig hemifrån som jag skulle låna - hennes man hade använt den sa hon. Men det blev nog lite fel... Nog för att jag är kort men så väldans liten är jag inte att barnstorlek 134 sitter snyggt om man säger så! Men men, har man bestämt sig för att gå i luciatåget som pepparkaksgubbe så har man! LIIIIIDE TAAAJT som man säger här i Trelleborg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0