Meindl Performance

Jag fortsätter med att skämma bort mig själv med en massa dyra presenter! Mitt senatse förvärv är ett par Meindl Performance kängor från Naturkompaniet. Japp.. kängor igen.. Det var bara några veckor sedan jag handlade mina underbara Crispikängor. De är kortare, mjukare, en aning lägre, och väger inte lika mycket (och fulare!).

Därför blir mina nya Meindl ett utmärkt komplement som högre, tyngre, hårdare och stabilare sko i läder. Jag är mycket nöjd med mitt inköp och ångrar det inte en sekund. Har en hel del saker till på min lista jag skulle vilja ha men jag får ta och lägga band på mig tills jag är klar med utbildningen i Kvarn tror jag.. Ska framöver få en inkomst på 72:- per dag, vilket ger en månadsinkomst på ca 2000:- Sweeeeet!!





Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Dom ser riktigt sköna ut! Nästan så sköna att man nästan hade stått ut med lite skoskav bara för att ha på sig dom.

2009-12-28 @ 23:33:12
Postat av: annika

Sköna absolut.. Snygga njäe. kvinnliga definitivt inte.. Har du blivit lagd på andra hållet++:D

2009-12-29 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0