Kompismys

Idag var det "efterjulmys" i Staffanstorp hos Ina & Joakim. Vi skulle åkt dit förra söndagen men då var det snökaos på vägarna och vi fick skjuta på det tills idag istället. Vi träffades tidig eftermiddag och började med att fika goa lussebullar, coca cola och Joakims hemmagjorda kola och snackade en massa härlig skit i  flera timmar. Innan vi åkte hemmåt igen fyllde vi på med pizza från Mama Rosa. Fast det blev kyckling i pita för min del. 

Dagens nyttiga och helt träningsriktiga intag (!) jobbade jag bort när jag kom hem med en härlig joggingtur i Östervångsparken. Det blev en sen runda men det var helt ok för då vart jag för mig själv i parken med min Ipod och mitt flåsande som enda sällskap. 



Björns knä, Alex knä, Theres, Magnus & Joakim och Inas knä! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0