Kalla och blöta kilometrar :)

Veckans värsta fyspass är över! Torsdagen innefattade intervallträning: löpning 3 min och PW 3 min under två timmar. Det var två långa timmar i kallt regn men det gick rätt bra ändå. Trodde det skulle vara jobbigare men det var bara 3 minuter i stöten så det gick hyffsat bra. Det var sista kvarten som stegen kändes rejält tunga, hårda och kalla. Idag känns det värre kan jag lova! Härligt!!

Mätte på Eniros karttjänst hur lång sträcka jag tog mig igår och enligt den kartan blev det 2 mil. Men det tycker jag verkar lite förlångt på endast 2 timmar när hälften var PW. Nästa torsdag ska jag välja en sträcka som går att mäta upp med bil, så får jag rätt antal kilometrar - mest av nyfikenhet. Men jag funderar på att dra upp det ett snäpp nästa gång: löpning 4 min, PW 2 min. Får se hurdan ork jag har och hur mycket Micke driver på. Känner mig faktiskt rätt sleten just nu och kräver massor med sömn. Sover som en komapatient!!



Kommentarer
Postat av: Michael

Sluta gnäll!

2009-12-13 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0