Dags att rulla upp skjortärmarna!

Så med anledning av tjänstgöringen om endast 6 veckor, så kan jag slopa mitt gamla träningsschema som jag nyligen gjorde upp. Nu blir det ingen mysträning längre om jag ska vara iform om 6 veckor. Så här framöver finns det nog inte så mycket utrymme till mer än träning under veckodagarna. Helgen ser lite lugnare ut. 

Världens snällaste Michael på Oasen har hjälpt mig sätta ihop ett personligt och enligt mig ganska häftigt träningsschema och räknat på mitt kostintag i samband med träningen. Är så tacksam för hjälpen - det kommer att göra susen!! Men om jag inte hör av mig under dessa veckorna så beror det nog på att jag antagligen är helt död!


Vecka 1+2/6

Måndag 18.00:   
Styrketräning: Rygg+Biceps
Kondition: 90 min spinning/60 min spinning


Tisdag 14.00:
Kondition: 30 min Rodd/Crosstrainer/Löpning
Styrketräning: Bröst, Axlar, Triceps
Kondition: 20 min Rodd/Crosstrainer/Löpning

Onsdag 18.15:
Kondition: Spinning 60 min
Styrketräning: Mage

Torsdag:
Kondition: 120 min Jogg+ Powerwalk (4 min+2min x20)

Fredag 12.30:
Styrketräning: Ben

Lördag/
Söndag 9.30:
Kondition: Powerwalk 30 min x2





Får nog börja gå med packning på efterhand.. och jag ska försöka se lika glad ut som
när vi (Alex, Magnus och jag) besteg Drommen i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0