Ballar av stål!!

Jag har hittat ett program som passar min humor som handen i handsken! Riktig humor för mig är när man vrider sig av skratt och tårarna sprutar och dagen efter så har man träningsvärk i magen. När man skrattar så katterna springer och gömmer sig så vet man att det är ett roligt program för Denise Zahn. Men det kan också vara jag som har störd humor.

Men iaf så vill jag rekommendera "Ballar av stål" - så sanslöst roligt haha, särskilt Bitterfittan och Martin Soneby!! Här kommer ett klipp, det är ganska långt (4.5 min) men se hela! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jag har exakt samma humor. Vågar knappt berätta för någon om min sjuka humor :)

2009-04-08 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0