Nu e det påskledigt!!

Vilken skön dag jag har haft! Cyklade till jobb i ottan - runt 05.40. Det var liiite motvind och jag var trött i benen sedan kvällen innan då jag var osmart och cyklade ett grymmepass på oasen. Men banden var upptagna.. så ibland får man inte välja. Men det kändes idag att det hade behövts en vilodag. Tog halv semesterdag och slutade redan lite efter 10 och med solen skinande cyklade jag lättsamt in till stan igen. Tog en vända inom Oasen och tog en tur på bandet med.

På eftermiddagen handlade jag lite påskpresenter till mamma och Nova och Anton. Ska dit (till mamma) på påskbrunch imorgon. När jag kom hem efter min shoppingtur så stod solen i perfekt läge för lite balkongsolning. Topsen gjorde mig sällskap och åmade sig i knäet i värmen. Det var sååå mysigt! Ledig OCH sol!

När Björn slutat jobba åkte vi till Kocks och handlade alla bräder till förrådsbygget som tar vid imorgon! Vi tog släpet igen och lyfte kvickt in allt trä i kolonin och höll ögonen öppna efter den blinde mannen. Men tydligen föredrar han morgonpromenader - som tur är! Vi hann till och med olja in de bräder som ska vara längst ner mot grunden så det är färdigt tills imorgon. Allt förarbete är alltså klart så nu ska det bara byggas! Kan väl inte vara så svårt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0