MorgonTRÖTT!

Är det vid något tillfälle som jag är tröttast så är det på morgonen. Det borde vara tvärtom - man borde vara utvilad på morgonen. Men jag har ALDRIG vaknat pigg! Jag är så trött så trött och kan fortsätta sova hela dagen om jag inte ställer klockan och tvingar mig upp. Stackars Björn som är morgonpigg gör många tappra försök, men oftast utan resultat.

Kisarna tycker dock det är jättemysigt och kryper upp intill en sedan Björn släppt in dem i ett försök att få dem att väcka mig. I morse hade jag ingen brådska upp då vi inte skulle jobba på förrådet. Tydligen så passade Björn på att ta lite bilder på en sovandes Denise och våra underbara kisar. Tur jag har täcket över mig haha!



Det är gott om plats i sängen med katter överallt!! NOT!



Vi kan mysa vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0