Ytterligare en vilodag..

Idag har det inte heller hänt så mycket. Har mest hostat, nyst och vilat. Jag har vilat i sängen, i soffan, i sängen igen, soffan igen and so on, and so on... Som tur är har Björn och våra mysiga kisar gjort mig sällskap hela dagen. Kisarna har följt mig överallt och lille Toffsen har legat tätt intill och värmt mig både i soffan och sängen. Hela dagen har gått och jag har inte gjort någonting. Det känns lite skumt när jag brukar vara så aktiv. Men jag är himla glad åt min lilla bärbara mini PC som går bra att ha både i ängen och soffan! Vilken bra kompis!!


Min kise och jag vilar i sängen!


Jag har iaf läst ut en bok idag som bara legat där bredvid sängen ett par veckor pga tidsbrist. Andlöst spännande slut som vanligt i Val McDermids serie om Tony Hill och Carol Jordan. Tyvärr var det sista boken i serien och nästa kommer inte ut förrän nästa år. Det känns så tomt när man läst om samma personer i så många böcker, under en tid och sedan är det plötsligt slut.. Jaja..ett bra knep för att hålla käften och spara på rösten åtminstone!









Kommentarer
Postat av: Charlotte

Brukar du ofta ha din mini PC på ängen? Haha! Kul att du börjat blogga igen! KRAM

2008-12-03 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0