Jäkla julkort..

Ni som förväntar er julkort av mig får allt vänta tills mellandagarna..Tack vare BJÖRN. Och inte heller får ni några hemmagjorda denna gången utan snabbköpt på gallerix i helgen..Så är det när man är en upptagen kvinna. Man kan inte hinna med allt utan får prioritera. Denna gången prioriterades att korten skulle skickas iväg i tid i alla fall så jag kunde använda mina B-postfrimärken. Det var sista dagen idag att posta dem så de kommer fram före jul. Och ja! faktikst hade jag dem klara klockan 9.30 i morse - började jobba i Skegrie 9.45, så det var på håret. Men det var iaf klara!!

Misstaget som följde var att jag bad Björn posta dem eftersom han ändå skulle vara hemma hela dagen. Jag jobbade klart mitt pass och körde sedan direkt till träningen. När jag är hemma frågar jag Björn (20.10) om julkorten kom iväg. Gissa! Nä de låg i hallen på vår skohylla. Eller rättare sagt stod lutade mot väggen där. Lite gruff blev det men jag tyckte jag hanterade det bra...tills jag märker att flera julkjort kasat ner bakom den jävla skohyllan som är fastborrad i väggen!!! AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!

Jag fick i allafall Björn att skruva ner den jäkla hyllan men det hjälper inte...ni får ändå inte era kort förrän efter jul. Allt jag bad om var att han skulle posta dem....Kul med samboliv ibland.



Kommentarer
Postat av: Helena

Marcus berättade att vi fått julkort av er, tack min vän!

2008-12-19 @ 12:10:16
Postat av: Denise

Ojdå!! Verkligen?? Innan jul??? Vilken tur jag har!

2008-12-19 @ 21:03:01
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0