En mysig Lillejul!

Lillejulafton firade vi hos morsan med alla syskon och respektive. Det var himla mysigt men jag var lite besvbiken på maten då jag väntat mig kalkon, potatis, brunsås och rödkål. I år blev det traditionell julmat istället men det var också helt okej!  Alla syskonen hade fått i uppdrag att göra något slags julgodis att ta med och det blev lite överdrivet om man säger  så. Jag hade tre sorter, brorsan två och syrran hade tagit med 7-8 sorter julgodis. Värre sockerintag har jag sällan varit med om!! Favoriten var Leilas Rocky road som jag svängt ihop på morgonen med nackspärr och allt! GOTT!

I år hade vi bestämt att inte köpa så många juklappar till varandra utan bara vars en vilket var himla skönt.  Av mamma & Hans fick vi en stor vit julängel från SIA, och pengar. Av mormor och morfar fick vi också pengar som Björn och jag ska spara till en resa i frebruari. Nova kammade såklart hem jackpotten då ingen hållt på "endast ett paket" till henne. Inte för att hon är stor nog att ha koll på alla grejor men glad blev hon åt sin gunghäst iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0